Mailing
Mailing werkt!
Soms wat denigrerend Snailmail genoemd, maar uw prospects en klanten benaderen
per post blijft onverminderd effectief.
31% van de consumenten verkiest Direct Mail om reclame te ontvangen en dat is de
beste score van alle mediakanalen, e-mail haalt bijvoorbeeld maar 5 %.
Door DM aan uw mediamix toe te voegen verhoogt u uw Return On Investment met 20 %.
Met DM verhoogt u de intentie om over te gaan tot een aankoop of actie met 42 %
(activeringspercentage) ten opzichte van een campagne zonder DM.
Wij kunnen uw Direct Mail actie voor u verzorgen van begin tot eind.
Het adressenbestand voegen we samen met een brief en printen zo een
gepersonaliseerde mailing.
Over de samenvoegcodes van de variabele velden hoeft u zich geen zorgen te maken.
Die zetten wij voor u op de juiste plaats in de brief.
Meer over printen.
De brief in de envelop steken doen we,
als het kan, machinaal maar ook voor
handwerk stropen we graag de mouwen
even op.
Eenmaal ingepakt, bieden we de partij aan bij
PostNL of een andere, door u gewenste
postbezorger.
(Bronnen: Onderzoek Media Preference, Market Probe, Dec 2010 (1006 interviews), Onderzoek op basis van resultaten van campagnes die tussen 2006 en 2009 liepen, Brand Science – afdeling van het media-agentschap OMD (260 bedrijven uit alle sectoren, 20 impactonderzoeken gevoerd tussen 2005 en 2009, Market Probe, Onderzoek "Postmoment", consumentenpanel, M.A.S)